Onderwerp: Re: Moppen Topic do jan 15, 2009 9:27 am
Waar blijft als het rubber dat van de autobanden slijt? Als een vlieg op het plafond landt, maakt hij dan een looping of een draai om zijn as? Waarvoor zijn de witte halve maantjes op je nagels? Een toastje met boter o.i.d. valt altijd met de besmeerde kant naar beneden? Wat zou er gebeuren als je dat toastje op de rug van een kat zou binden en de kat zou laten vallen? Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan? Hoe zet men de bordjes met "Niet op het gras lopen" in de grasperken? Hebben analfabeten evenveel plezier aan lettertjes in de soep? Hoe merk je dat de onzichtbare inkt op is? Als konijnenpootjes geluk brengen, wat gebeurde er dan met dat konijn? Welke sadist kwam er op het idee om een "s" in het woord slissen te zetten? Hoe weet een thermoskan of de drank koud of warm moet blijven? Hoe zorgt men ervoor dat herten bij die verkeersborden oversteken? Waarom kan je geen ander woord maken met de letters van "anagram"? Als het vandaag nul graden is, en het wordt morgen twee keer zo koud, hoeveel graden is het dan morgen? Waarom is er geen ander woord voor synoniem? Waarom staat het woord "woordenboek" in het woordenboek? Zwemt een eend met één poot in cirkeltjes? Hoe zorgt iemand die rekken verkoopt er voor dat zijn winkel niet leeg lijkt? Als een taxi je achteruit rijdend naar huis brengt, betaal jij dan de chauffeur of betaalt de chauffeur jou? Als je probeert te falen en je slaagt, wat van de twee heb je dan gedaan? Als je in een voertuig zit dat beweegt met de snelheid van het licht, wat gebeurt er dan als je de koplampen aansteekt? Waarom plakt lijm niet aan de binnenkant van de tube?
Onderwerp: Re: Moppen Topic do jan 15, 2009 9:29 am
Er is een enorm hoge palmboom en vier dieren. Deze staan dicht bij deze boom. Een leeuw, een chimpansee, een giraffe en een eekhoorn. Ze besluiten een uitdaging aan te gaan. Welk dier zal het snelste een banaan uit de top van de boom halen? Welk dier zal volgens u het rapste zijn? Uw antwoord zal een directe weergave zijn van uw persoonlijkheid. Dus denk bedachtzaam na. Tracht op deze vraag binnen de 30 seconden te antwoorden. Welk dier zal het snelste een banaan uit de top van deze boom halen? Heb je gekozen? Als uw antwoord was: De leeuw: Dan bent u saai. De schimpansee: Dan bent u idioot. De giraffe: Dan bent u stom. De eekhoorn: Dan bent u dom. Waarom? Omdat er geen bananen aan een palmboom groeien, maar wel kokosnoten.
Onderwerp: Re: Moppen Topic do jan 15, 2009 9:32 am
- Wat doet een Fransman als er een vlieg in zijn glas wijn drijft? - Hij kiepert het glas om en pakt een nieuwe.
- Wat doet een Belg als er een vlieg in zijn glas wijn drijft? - Hij gooit het kreng eruit en doet of er niks gebeurt is.
- Wat doet een Nederlander als er een vlieg in zijn glas wijn drijft? - Hij pakt het beestje vast, knijpt er stevig in en zegt: "Oké, jij gaat nu alles terugspugen wat je opgedronken hebt!"
Onderwerp: Re: Moppen Topic do jan 15, 2009 9:33 am
Vraag 1: Een moordenaar wordt veroordeeld tot de doodstraf. Hij heeft de keuze uit drie kamers: - De eerste kamer staat constant in brand. - De tweede zit vol getrainde sluipmoordenaars met doorgeladen pistolen. - En de derde kamer zit barstensvol leeuwen en wolven die al drie jaar niets hebben gegeten. De vraag is nu welke kamer hij moet nemen.
Vraag 2: Een vrouw schiet haar man, houd hem daarna vijf minuten onder water, en hangt hem daarna op. Toch zaten ze een half uur later samen in een restaurant te eten. Hoe kan dit?
Vraag 3: Een duiker zat op te scheppen hoelang hij onderwater kon blijven zonder te verdinken. Zijn record was 6 minuten. Daarna komt er een klein jochie dat beweert tien minuten onder water te kunnen overleven, hetgeen hem ook lukt. Hoe?
vraag 4: Stel, je hebt twee glazen water en een ton. Hoe kan je het water in de ton gooien zonder enige vorm van scheiding, zoals schotten of bekers, en toch zeggen welk water uit welke beker kwam?
Vraag 5: Wat is zwart als je het koopt, rood als je het gebruikt en grijs al je het weggooid?
Vraag 6: Noem drie opvolgende dagen. Je mag echter niet de woorden Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag of Zondag gebruiken.
Vraag 7: Stel, je doet mee met een race. Je haalt de tweede in. Wat is nu je plaats in de race?
Vraag 8: En als je in dezelfde race de laatste persoon inhaald, wat is dan je plaats?
Vraag 9: Doe deze uit je hoofd: Neem 1000 en tel er 40 bij op. Tel daarbij weer 1000 op, en daarna 30. daarna weer 1000, 20 erbij, nog een keer 1000 erbij en tel nog een keer 10 erbij op. Waar kom je dan op uit?
Vraag 10 (de laatste): Mary's vader heeft vijf kinderen: 1. Nana, 2. Nene, 3. Nini, 4. Nono. Hoe heet het laatste kind?
Antwoorden:
Antwoord 1: Adviseer hem de derde kamer te nemen. Na drie jaar zonder eten is zo ongeveer elk levend wezen wel dood.
Antwoord 2: De vrouw was een fotograaf.
Antwoord 3: Het jochie vulde gewoon een glas water, en hield dat tien minuten boven zijn hoofd.
Antwoord 4: Geef eerst het water uit de verschillende bekers verschillende kleurtjes, bevries het water en gooi het, bevroren en wel, in de ton.
Antwoord 5: Het is heel simpel: kolen voor de barbecue.
Antwoord 6: Gisteren, vandaag en morgen.
Antwoord 7: Als je de tweede inhaald, word je zelf tweede en dus niet eerste.
Antwoord 8: Als je hier iets anders dan "onmogelijk" op hebt geantwoord, heb je het fout. het IS namelijk onmogelijk om de laatste in te halen.
Antwoord 9: Het antwoord is niet 5000, maar 4100. kijk nog maar eens na met je rekenmachine.
Antwoord 10: Niet Nunu, maar gewoon Mary. Niet vergeten dat we het over MARY's vader hadden.
Onderwerp: Re: Moppen Topic za jan 17, 2009 10:53 am
Rijdt er een Belg lekker ontspannen met de radio aan, op de weg van Brussel naar Antwerpen, krijgt hij ineens verkeersinformatie te horen. "Op de weg van Brussel naar Antwerpen rijdt een spookrijder. Haal niet in en probeer de spookrijder met lichtsignalen te waarschuwen." De Belg draait de autoradio uit en zegt: "Een spookrijder op deze weg? Ik ben er wel 500 tegengekomen."
SBR Admin
Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Moppen Topic zo jan 18, 2009 4:20 am
2 oenen lopen over straat zegt de één tegen de ander mag ik in het midden lopen.
Onderwerp: Re: Moppen Topic do jul 19, 2012 2:04 pm
er staat een man op het punt te verdrinken er komt een boot langs de mensen daarop vragen ,heeft u hulp nodig? de man zegt nee dankje god zal me helpen er komt een 2de boot langs en zegt ,heeft u hulp nodig? de man zegt nee dankje god zal me helpen hij verdronk hij ging naar de hemel en vraagde aan god ,god waarom helpte u me niet? god zegt , ik heb je 2 boten gestuurd sufferd !!
SamanthaS Gameboy Color
Aantal berichten : 383 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Moppen Topic za jul 21, 2012 6:39 pm
V: Waarom heb een dom blondje lege flessen in de koelkast?
Onderwerp: Re: Moppen Topic di jul 24, 2012 12:15 am
Waarom loopt een dom blondje ondersteboven?
Ze Zoekt voor de laagste prijzen!
SamanthaS Gameboy Color
Onderwerp: Re: Moppen Topic di jul 24, 2012 7:10 am
Er waren eens 2 meisjes en opeens komt de man van één van de meisjes eraan. Hij had bloemen voor haar meegebracht en zei: "Ik hou van je!". De vrouw neemt de bloemen aan,en de man gaat weg. - "Oh NEE!!", zegt de vrouw die de bloemen heeft gekregen opeens. - "Wat is er dan?", vraagt het andere meisje. - Het meisje met de bloemen: "Nu moet ik weer met mijn benen wijd gaan liggen deze nacht..." - Waarop het 2de meisje antwoordt: "HEBBEN JULLIE DAN GEEN VAAS THUIS??!!!".
Laatst aangepast door Arjen op do jul 26, 2012 8:47 am; in totaal 4 keer bewerkt
SamanthaS Gameboy Color
Onderwerp: Re: Moppen Topic do jul 26, 2012 5:25 am
Jezus, Arjen!
So...
Jantje heeft een poes waar hij erg veel van houd. Die poes heet Lappie. Op een dag komt Jantje thuis uit school en z'n moeder zegt: 'Jantje, ik heb slecht nieuws, Lappie is dood'. Maar Jantje reageert niet. Hij gaat buiten spelen en is heel vrolijk. Tot op een moment hij heel hard huilend naar z'n moeder rent en zegt: 'Mama, mama, Lappie is dood'. Waarop moeder zegt: 'Ja, dat heb ik je toch al verteld?' Waarop Jantje zegt: 'Ja, maar ik verstond: Pappie is dood'.
V9_Ziiq Game Boy
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 29-07-12 Woonplaats : Eindhoven
Onderwerp: Re: Moppen Topic zo jul 29, 2012 6:40 am
Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken. Op die andere boot zat er een Duitser. De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland. Op dat eiland is er een stam gevestigd. Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''. De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven. Het stamhoofd zegt. ''Zoek 100 dezelfde vruchten''. De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen. Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''. Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen. Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''. Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen! De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten.
SamanthaS Gameboy Color
Onderwerp: Re: Moppen Topic vr aug 10, 2012 6:12 pm
V: Hoe laat is het als een olifant op een hekje gaat zitten?
Onderwerp: Re: Moppen Topic di aug 21, 2012 7:03 am
Jantje en Keesje gaan naar een hotel en ze vragen om een kamer. Zegt de man: "ik heb nog 1 kamer over met een vlooien bed en een spijker bed." "Okee, die nemen we." zeiden Jantje en Keesje. Jantje zei: "ik neem het vlooien bed." "Okee, zei Keesje, ik neem het spijker bed." De volgende morgen staat Jantje op en vraagt aan Keesje: "hoe heb jij geslapen?" Zegt Keesje: "slecht, ik heb overal blauwe plekken." Vraagt Keesje aan Jantje: "hoe heb jij geslapen?" Zegt Jantje: "lekker, ik heb 1 vlo doodgeslagen en die andere gingen naar de begrafenis."
V9_Ziiq Game Boy
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 29-07-12 Woonplaats : Eindhoven
Onderwerp: Re: Moppen Topic za aug 25, 2012 5:32 am
Onderwerp: Re: Moppen Topic ma aug 27, 2012 8:52 pm
Een Nederlander vraagt aan een Belg die net terug is van safari:'Wat voor beesten heb je allemaal gezien?' Belg: 'Apen, tijgers en leeuwen, dangeroes...'Nederlander: 'Dangerous, bedoel je geen kangarous?' Belg: 'Nee, dangerous. Er stondenoveral bordjes: Dangerous, Dangerous.'
Er was een Belg bij een Nederlander op bezoek op de achtsteverdieping van een flat. Toen de Belg even uit het openstaande raam keek, verloor hij zijnzakdoek, die twee meter lager aan een verroeste spijker bleef hangen. De Nederlander kwamop het idee de Belg aan zijn bretels te laten zakken, zodat deze zijn zakdoek zou kunnenpakken. Toen de Belg even later aan zijn bretels hing te bungelen begon hij ineens heelhard te lachen. Op de vraag waarom hij zo moest lachen antwoordde hij de Nederlander: 'Alsde bretels knappen, krijg jij ze in je gezicht!'
In Belgi? hebben ze net als bij ons van die ronde borden met eenrode rand en daarin een zwart autootje rechts en een rode links. In Belgi? echter staater consequent de volgende toevoeging onder: 'Geldt ook voor andere kleuren.'
De Belgen hebben dubbeldeksbussen gebouwd, opdat de mensen methoogtevrees onderin kunnen plaatsnemen. Wat bleek? Er ging nooit ene Belg bovenin zitten.Hoe kwam dat? Bovenin zit er geen chauffeur.
Onderwerp: Re: Moppen Topic di sep 04, 2012 9:18 am
er zitten 2 oenen in de trein zegt 1 oen ik heb 3 snoepjes als jij raadt hoeveel snoepjes ik heb mag jij ze hebben zegt de andere oen 4?
meneer gaat naar de winkel hij vraagt mag ik wat spijkers? vraagt een mevrouw:hoelang wilt u ze hebben? zegt de meneer o ik wist niet dat je ze ook kon huren
Wrm loopt Sam zachtjes in de avond langs het medicijn kastje? antwoord: anders maakt hij de slaap pillen wakker
wat is het verschil tussen een voetballer en een bankovervaller antwoordt: de voetballer geld of ik schiet niet en de bankovervaller zegt geld of ik schiet