Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Officiële SSBB/MKW Topic di jul 17, 2012 6:28 am
Ik en KingsizeMK organiseren een online toernooi voor zowel SSBB als MKW. De regels om deel te nemen zijn vrij simpel:
-Uiteraard moet je beschikken over een Wii met de desbetreffende games. -Je moet beschikken over een werkende skype en een skype-account(microfoon inbegrepen, die ook werkt). -Je mag meedoen met beide games. -Aanmelden kan in dit topic. Post even met welke games en je fc.
Regels per game.
MKW:
Simpel iedereen vs. iedereen. Om beurten de race kiezen(de gene die aan de beurt zegt op skype welke race de rest moet kiezen). Easy rules, moet goedkomen.
SSBB:
Ik zal de regels kort houden.
3 stock, 8 minuten. Items off en none. Tiebreaker als het na de 8 minuten gelijk is of bij een gelijke KO(1 stock, 3 minuten zelfde char). Best of 3 matches(Semi-Final en Final best of 5). Metaknight en Stalling is banned. Om de beurt map kiezen.
Banned maps:
75m Big Blue (Melee) Bridge of Eldin Corneria (Melee) Flat Zone 2 Green Hill Zone Hanenbow Mario Bros. Mario Circuit Mushroomy Kingdom (1-1 and 1-2) New Pork City Onett (Melee) Rumble Falls Shadow Moses Island Skyworld Spear Pillar Summit Temple (Melee) WarioWare, Inc.
Matches worden gerecord. Daarom is het handig om bij ssbb de match op te slaan mits het mogelijk is(handig als je homebrew hebt om replaycode te gebruiken) en die naar KingsizeMK te sturen. De datum van het toernooi komt als er genoeg aanmeldingen zijn. Dit topic zal meerdere malen gebumpt worden mits het nodig is.
Handige links: Skype download: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Goedkope headset: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Laatst aangepast door SBR op do aug 09, 2012 6:48 am; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Officiële SSBB/MKW Topic ma jul 23, 2012 2:26 am
Er zijn vast wel meer mensen die skype hebben. Iedereen heeft wel een headset, dus alleen nog skype downloaden als je niet hebt. ;P [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Ik kan ook weer meedoen, ik heb een nieuwe microfoon kunnen vinden, dus schrijf mij maar in voor Mario Kart en Super Smash.
Fc's komen nog.
SamanthaS Gameboy Color
Aantal berichten : 383 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Officiële SSBB/MKW Topic do jul 26, 2012 5:51 am
Ik mag echt niet mee doen zonder Skype en zonder headset en zo?
Yindi NES
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Officiële SSBB/MKW Topic do jul 26, 2012 6:26 am
Kleine vraag waarom mag MetaKnight niet meedoen?
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Officiële SSBB/MKW Topic do jul 26, 2012 6:32 am
Yindi schreef:
Kleine vraag waarom mag MetaKnight niet meedoen?
Volgens een of andere vage regels ofzo, en/of bepaalde groep mensen is Metaknight als Overpowerd verklaard. Vind ik nergens op slaan want ik vind Metaknight helemaal niet zo goed, maar het zal wel.
Onderwerp: Re: Officiële SSBB/MKW Topic do jul 26, 2012 8:57 am
SamanthaS schreef:
Ik mag echt niet mee doen zonder Skype en zonder headset en zo?
Zoals ik al zei, je zou vast wel mee kunnen doen, maar we zullen geen rekening houden met wie niet op skype zit. Dus als wij bijvoorbeeld met z'n allen bereid zijn om te beginnen, maar jij kan niet, houden wij daar geen rekening mee.
En inderdaad, Metaknnight is overpowerd verklaard en wij vonden het wel wat om met de 'officiele regels' te spelen
Ruolio NES
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 17-07-12 Leeftijd : 32
Dat is dat je zeg maar de hele tijd die avoid spamt, zodat de game onspeelbaar wordt. Onder stalling valt ook de homing dash van sonic onder de stage te blijven gebruiken of chaingrabben tot na de 300%, dit is dus ook niet toegestaan.
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Officiële SSBB/MKW Topic za jul 28, 2012 7:47 am
Btw, ik post nu wel even mijn FC's aangezien ik ook mee wil doen.