Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Friendcodes

Haal het beste uit je Friendcodes
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ~ . Nintendo News / Releases . ~

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitimezo aug 05, 2012 12:42 am

Welkom bij dit topic!

Hier zulle alle nieuwe releases van Nintendo / Games komen zodra we het weten, en natuurlijk ook alle nieuws over Nintendo, Mods, Admins, en Members mogen allemaal nieuws posten, bedankt daarvoor alvast.




Hier komen de nieuwste / aankomende releases:

-9/16 Kirby's Dream Collection Special Edition Wii
-8/19 New Super Mario Bros. 2 Nintendo 3DS
-10/7 Pokémon White Version 2 Nintendo DS
-10/7 Pokémon Black Version 2 Nintendo DS


Hier komt het laatste Nintendo News:

-3DS XL Nieuws.-



De Nintendo 3DS XL ligt inmiddels in de winkel, met alle functies van de Nintendo 3DS en nog véél meer! Met schermen die 90% groter zijn dan die van de Nintendo 3DS, een langere levensduur van de batterij en een nieuw ontwerp, is er genoeg om je op te verheugen – maar niet alle veranderingen zijn direct zichtbaar…

Iwata hield een vraaggesprek met sleutelfiguren uit het Nintendo 3DS XL-ontwikkelingsteam, om licht te werpen op de kleine details en de achterliggende gedachten die komen kijken bij het bedenken van nieuwe hardware. Na afloop van dit boeiende artikel zul je het verschil weten tussen 'speling' en 'tolerantie', en tussen 'IMD' en 'FPC'!

Leer meer over de fascinerende fijne kneepjes van hardwareontwikkeling in Iwata vraagt: Nintendo 3DS XL, en lees de interviews over talloze andere onderwerpen in onze Iwata vraagt-rubriek. Kijk voor meer informatie over het systeem op de Nintendo 3DS XL-website!

De Nintendo 3DS XL ligt nu in de winkel!


-3DS Gegevens Naar 3DS XL Overzetten-

Nintendo 3DS XL ligt vanaf morgen in de winkel, compleet met alle geweldige mogelijkheden van Nintendo 3DS, en meer, op het grote scherm! Als je graag een Nintendo 3DS XL wilt, maar gebruik wilt maken van de gegevens en bestanden die je op je Nintendo 3DS bewaart, zul je vast blij zijn om te lezen dat je je systeemgegevens en spellen van je oudere systeem naar je gloednieuwe Nintendo 3DS XL over kunt zetten.

Het uitvoeren van zo'n gegevensoverdracht is bovendien heel eenvoudig en we hebben alle informatie voor je verzameld en op één plek opgeslagen. Ga naar ons klantenservice-gedeelte over Nintendo 3DS en kijk daar naar een nuttige video waarin het proces overzichtelijk wordt opgesomd en in kaart wordt gebracht. Je vindt hier ook verdere informatie over het overdragen van gegevens tussen systemen.

Als je eigenaar bent van een Nintendo DSi of Nintendo DSi XL en van plan bent om een van onze nieuwe 3D-spelsystemen in huis te halen, is het ook goed te weten dat je door jou gekochte Nintendo DSiWare over kunt zetten. Ontdek hoe gemakkelijk het is om Nintendo DSiWare te verplaatsen naar een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL Klik dit linkje dan: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

-
-



~Jelle~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
V9_Ziiq
Game Boy
Game Boy
V9_Ziiq


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 29-07-12
Woonplaats : Eindhoven

~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitimezo aug 05, 2012 1:11 am

Ik zat al te wachten op dit Topic!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/dutchtrickshotter
Arjen
Gameboy Pocket
Gameboy Pocket
Arjen


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Harlingen

~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitimeza aug 25, 2012 3:05 am

V9_Ziiq schreef:
Ik zat al te wachten op dit Topic!

Ik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
V9_Ziiq
Game Boy
Game Boy
V9_Ziiq


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 29-07-12
Woonplaats : Eindhoven

~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitimeza aug 25, 2012 5:24 am

Okee! Arjen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/dutchtrickshotter
KingsizeMK
Moderator
Moderator
KingsizeMK


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitimeza aug 25, 2012 9:48 pm

ik heb genoeg nieuws over de Wii U, maar hoe dacht jij dan hoe ik dat zou posten? gewoon jou bericht editen of wat

trouwens, pokemon black 2 en white 2 komen 12 oktober
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/KingsizeMKu
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitimema aug 27, 2012 8:23 am

KingsizeMK schreef:
ik heb genoeg nieuws over de Wii U, maar hoe dacht jij dan hoe ik dat zou posten? gewoon jou bericht editen of wat

trouwens, pokemon black 2 en white 2 komen 12 oktober

je kan mij post editte als je wil als t nodig is ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
Gesponsorde inhoud





~ . Nintendo News / Releases . ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ . Nintendo News / Releases . ~   ~ . Nintendo News / Releases . ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ . Nintendo News / Releases . ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Super Nintendo.
» *Nieuws* Nintendo pakt onrechtmatige Time Trial tijden aan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Friendcodes :: Nintendo Discussion :: Algemeen-
Ga naar: