Onderwerp: Super Nintendo. do jul 19, 2012 9:21 am
Iemand die deze nog kent? Pff, dat waren nog eens geweldig tijden, met Super Mario World, Super bomberman, Aladin... En niet te vergeten, Street Fighter!
Ik heb dat oude ding nog steeds. Nog meer mensen met een SNES?
Onderwerp: Re: Super Nintendo. do jul 19, 2012 9:31 am
Ik heb m nog. MARIO ALLSTARS 8-) Tuurlijk degene waar k t langst over heb gedaan met de bossen.. wigglers.. begin.. water.. vliegen.. alles.. beste mario vind ik.
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Super Nintendo. do jul 19, 2012 11:08 am
Haha Mario Alstars Hmm... Nooit gespeeld o.o Maarja, ik was ook heel klein toen, dus heb niet heel veel kunnen spelen. Alsnog blijft het ding awesome!
Onderwerp: Re: Super Nintendo. do jul 19, 2012 3:13 pm
Nintendo 64 Mijn eerste console die ik voor het eerst had gespeeld toen ik 5 was Mijn eerste spel Was mario party de hele 3 jaren had ik maar Nintendo 64 gespeeld en daarna de gamecube en toen de wii en ja zo belande ik hier
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Super Nintendo. za jul 28, 2012 11:25 am
Bejay-Star schreef:
Nintendo 64 Mijn eerste console die ik voor het eerst had gespeeld toen ik 5 was Mijn eerste spel Was mario party de hele 3 jaren had ik maar Nintendo 64 gespeeld en daarna de gamecube en toen de wii en ja zo belande ik hier
Okee, maar dit topic gaat alleen over de SNES (Super Nintendo Entertainment System)
On-topic houden graag (: (Niet dat er nog mensen posten hier >.>)
Super Mario Bros III Super Smash Bros Plok Donky Kong Country Donky Kong Earthworm Jim Contra III Super Mario World II Super Mario Kart Secret of Evermore Final Fantasy 3 Star Fox 2 Super Mario All Stars Zelda a Link to the past