[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]D★Reshad [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Jelly [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Bacon/Nils [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Thom [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Kjeld [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Emiel [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]]XD★Division [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Seth [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]XD★Roland[???]
Onderwerp: Re: Xtreme Dutchers - Nationale Clan. ma dec 28, 2009 3:05 am
We prefer using skype in wars We gebruiken het liefst skype, is handiger in wars, en meeste mensen willen het ook in wars gebruiken
Skype.com <- hier kan je skype downloaden
Contact me op skype if u wanna join/Wars [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Johanduh [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zzjellezz [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Nilsterpstra [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Emielos [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Thommkw [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Division2x
Onderwerp: Re: Xtreme Dutchers - Nationale Clan. ma dec 28, 2009 3:08 am
SBR schreef:
Zeker vet. Ik zou willen dat ik nog online kon. Spelen jullie ook bv. NL vs DU of is het alleen onderling?
Je kan ook nog online, ik kan je wel helpen met hbc krijgen als je wilt. Ja we kunnen ook NL vs DU doen maar we mogen vs elke clan / national clan welke we willen =]
SBR Admin
Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Xtreme Dutchers - Nationale Clan. ma dec 28, 2009 3:16 am
Mijn moeder heeft mijn Wii overgekocht en speel er alleen op als ze weg is. Ik kijk wel. Ik kan altijd nog een nieuwe Wii kopen.