Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Friendcodes

Haal het beste uit je Friendcodes
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw leven in het forum!

Ga naar beneden 
+4
SamanthaS
YoshiToady
-.Jelle.-
SBR
8 plaatsers
AuteurBericht
SBR
Admin
Admin
SBR


Aantal berichten : 359
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimewo mei 27, 2009 1:50 am

Na lang niet actief geweest te zijn is het forum een beetje afgestorven, MAAR er broedt nieuwe hoop.
Ik zoek mensen die Mario Kart spelen en die hier rond willen hangen.
Kun jij helpen? Vraag het aan mensen of ze willen komen en we kunnen dit weer een top forum maken!

-Greetz SBR/Admin-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimewo mei 27, 2009 7:54 am

Ja, ik ben er ook weer en lekker actief!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
YoshiToady
NES
NES
YoshiToady


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 26-03-10

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza maa 27, 2010 5:37 am

Ik ben fan van alle Mario games en niet alleen 1 game silent
Terug naar boven Ga naar beneden
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimevr jul 20, 2012 12:04 am

Ik doe mijn best met het reclame maken voor [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] . Ik best actief op MKW, maar niet meer uren achter elkaar zoals vroeger, tot diep in de nacht Wake up!
Terug naar boven Ga naar beneden
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimewo jul 25, 2012 3:58 am

Leven? Een explosie van leven bedoel je... HAHAAHAHAAHA!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimewo jul 25, 2012 4:17 am

SamanthaS schreef:
Leven? Een explosie van leven bedoel je... HAHAAHAHAAHA!!!

Niet dubbelposten.. je kon gewoon je andere editten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimedo jul 26, 2012 5:41 am

Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimedo jul 26, 2012 6:18 am

SamanthaS schreef:
Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...

Ik ben hartstikke blij daarmee maar dubbelposten is onnodig he? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
vinnybot
Game Boy
Game Boy
vinnybot


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 9:56 am

-.Jelle.- schreef:
SamanthaS schreef:
Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...

Ik ben hartstikke blij daarmee maar dubbelposten is onnodig he? xD

Inderdaad SamanthaS, posten is goed, maar te veel/Dubbel posten/etc. is gewoon te veel, en aangezien je nu al 250+ berichten hebt geplaatst, ga ik er eigenlijk vanuit dat je spamt, als ik hier een mod was en het was mogelijk, had ik je denk ik een post limiet gegeven, 10 posts per dag of zo.

In ieder geval, niet dubbel posten, gewoon niet... Okee?


Moest ik even kwijt

~vBot_Out.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi-is-de-naam86
NES
NES
Levi-is-de-naam86


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-07-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Eindhoven

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 10:01 am

Aangezien ik Samantha al langer op internet ken, denk ik dat vinnybot gelijk heeft dat SamanthaS spamt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/DutchTrickShotter
Bejay-Star
Nintendo 64
Nintendo 64
Bejay-Star


Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Rotterdam

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 10:47 am

vinnybot schreef:
-.Jelle.- schreef:
SamanthaS schreef:
Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...

Ik ben hartstikke blij daarmee maar dubbelposten is onnodig he? xD

Inderdaad SamanthaS, posten is goed, maar te veel/Dubbel posten/etc. is gewoon te veel, en aangezien je nu al 250+ berichten hebt geplaatst, ga ik er eigenlijk vanuit dat je spamt, als ik hier een mod was en het was mogelijk, had ik je denk ik een post limiet gegeven, 10 posts per dag of zo.

In ieder geval, niet dubbel posten, gewoon niet... Okee?


Moest ik even kwijt

~vBot_Out.

The Bot is Right...
Terug naar boven Ga naar beneden
KingsizeMK
Moderator
Moderator
KingsizeMK


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 1:10 pm

Bejay-Star schreef:
vinnybot schreef:
-.Jelle.- schreef:
SamanthaS schreef:
Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...

Ik ben hartstikke blij daarmee maar dubbelposten is onnodig he? xD

Inderdaad SamanthaS, posten is goed, maar te veel/Dubbel posten/etc. is gewoon te veel, en aangezien je nu al 250+ berichten hebt geplaatst, ga ik er eigenlijk vanuit dat je spamt, als ik hier een mod was en het was mogelijk, had ik je denk ik een post limiet gegeven, 10 posts per dag of zo.

In ieder geval, niet dubbel posten, gewoon niet... Okee?


Moest ik even kwijt

~vBot_Out.

The Bot is Right...

En elke keer topics van 3 jaar geleden terughalen is ook niet nodig, Okee?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/KingsizeMKu
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 3:52 pm

KingsizeMK schreef:
Bejay-Star schreef:
vinnybot schreef:
-.Jelle.- schreef:
SamanthaS schreef:
Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...

Ik ben hartstikke blij daarmee maar dubbelposten is onnodig he? xD

Inderdaad SamanthaS, posten is goed, maar te veel/Dubbel posten/etc. is gewoon te veel, en aangezien je nu al 250+ berichten hebt geplaatst, ga ik er eigenlijk vanuit dat je spamt, als ik hier een mod was en het was mogelijk, had ik je denk ik een post limiet gegeven, 10 posts per dag of zo.

In ieder geval, niet dubbel posten, gewoon niet... Okee?


Moest ik even kwijt

~vBot_Out.

The Bot is Right...

En elke keer topics van 3 jaar geleden terughalen is ook niet nodig, Okee?

Sorry hoor, jullie kunnen klagen als de beste, zeker in groepsverband zoals in het verleden, maar doen ho maar. Als ik mod of admin was geweest had ik deze thread allang opgeruimd en regels ingesteld. Mind you, er staan er nog wel meer van 3 jaar geleden, zelfs dead accounts. En die dead accounts blijken dan ook "spammers" te zijn? Ik zie mezelf niet als spammer, maar iemand die vrolijk reageert. Ik snap niet hoe een mod of admin problemen kan hebben met het aantal posts van iemand. Dat is gewoon regelrecht zielig als dat zo zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
KingsizeMK
Moderator
Moderator
KingsizeMK


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 7:57 pm

SamanthaS schreef:
KingsizeMK schreef:
Bejay-Star schreef:
vinnybot schreef:
-.Jelle.- schreef:
SamanthaS schreef:
Als je nou eens gewoon blij bent dat er nog iemand post hier...

Ik ben hartstikke blij daarmee maar dubbelposten is onnodig he? xD

Inderdaad SamanthaS, posten is goed, maar te veel/Dubbel posten/etc. is gewoon te veel, en aangezien je nu al 250+ berichten hebt geplaatst, ga ik er eigenlijk vanuit dat je spamt, als ik hier een mod was en het was mogelijk, had ik je denk ik een post limiet gegeven, 10 posts per dag of zo.

In ieder geval, niet dubbel posten, gewoon niet... Okee?


Moest ik even kwijt

~vBot_Out.

The Bot is Right...

En elke keer topics van 3 jaar geleden terughalen is ook niet nodig, Okee?

Sorry hoor, jullie kunnen klagen als de beste, zeker in groepsverband zoals in het verleden, maar doen ho maar. Als ik mod of admin was geweest had ik deze thread allang opgeruimd en regels ingesteld. Mind you, er staan er nog wel meer van 3 jaar geleden, zelfs dead accounts. En die dead accounts blijken dan ook "spammers" te zijn? Ik zie mezelf niet als spammer, maar iemand die vrolijk reageert. Ik snap niet hoe een mod of admin problemen kan hebben met het aantal posts van iemand. Dat is gewoon regelrecht zielig als dat zo zou zijn.

Het is wel goed dat je zo actief bent howr :3, alleen wij vinden het gewoon raar dat je op 'dode' topics zou reageren. Net alsof je over het Balkenende gaat praten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/KingsizeMKu
Levi-is-de-naam86
NES
NES
Levi-is-de-naam86


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-07-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Eindhoven

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 8:37 pm

Tuurlijk is het goed als je actief bent, maar niet SPAMMEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/DutchTrickShotter
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimeza jul 28, 2012 9:23 pm

Ik had in het begin niet door dat het threads uit 2009 waren en dat ik daar niet op mocht reageren ofzo. Dat doe ik ook niet meer. Over double posting, tja daar denk ik nu beter bij na. Maar daar ging deze thread ook helemaal niet over. Kijk waar het in deze thread mis gaat wat dat betreft. Het begint met een opmerking van Jelle, waar half FC of de vriendjes van Jelle vervolgens een plasje over lijkt te moeten doen. Nuff said now. This is getting silly.
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnybot
Game Boy
Game Boy
vinnybot


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 19-07-12

Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitimezo jul 29, 2012 4:30 am

SamanthaS schreef:
Ik had in het begin niet door dat het threads uit 2009 waren en dat ik daar niet op mocht reageren ofzo. Dat doe ik ook niet meer. Over double posting, tja daar denk ik nu beter bij na. Maar daar ging deze thread ook helemaal niet over. Kijk waar het in deze thread mis gaat wat dat betreft. Het begint met een opmerking van Jelle, waar half FC of de vriendjes van Jelle vervolgens een plasje over lijkt te moeten doen. Nuff said now. This is getting silly.

Het is inderdaad off-topic gegaan, maar je hoefde op dit alles ook niet nog te reageren, en gewoon ipv te zeggen dat je het nu door hebt, te laten zien dat je door hebt dat je oude topics bumpt/double post door het niet meer te doen, oude posts van je te deleten + Editen zodat er geen double post meer is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw leven in het forum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven in het forum!   Nieuw leven in het forum! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw leven in het forum!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog meer nieuw leven!
» Forum indeling wordt veranderd!
» Nieuw Ontwerp
» 3DS FC Forum
» MKW Clans Sub-forum.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Friendcodes :: Algemeen :: Nieuws :: Locked News-
Ga naar: