Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: .::.::.~SBR's GFX Shop~.::.::. di mei 26, 2009 7:20 am
Welkom in mijn GFX Shop. Hier kun je Signatures, Avatars, Brawlcards, MKW License's en Userbars aanvragen, die ik voor je zal maken. Hier onder staat verdere informatie die je nodig zult hebben.
Info die ik nodig heb om er ééntje voor je te maken;
Render?(Zoek op photobucket.com naar bv. Luigi render als je een signature wilt met luigi) Kleuren/Style?(Wat wil je voor kleuren en style) Text/Naam?(Wat wil je voor text op je signature) Verder nog dingen die je erop wilt?
Render?(Zoek op photobucket.com naar bv. Luigi render als je een signature wilt met luigi) Text/Naam?(Wat wil je voor text op je avatar) Verder nog dingen die je erop wilt?
Render?(Zoek op photobucket.com naar bv. Luigi render als je een signature wilt met luigi) Text/Naam?(Wat wil je voor text op je userbar) Verder nog dingen die je erop wilt?
Voorbeeld:
Spoiler:
Ik weet het Favorite niet Favoite, gimp liep vast en ik kon het niet meer vebeteren.
Naam MKW. Favorite Character. Favorite Course. Rank. Als je wilt Race Rating. FC. Wat je op de achtergrond wilt. Kleuren van de balken. Achtergrond kleuren.
Naam SSBB. Favorite Character. Favorite Stage FC. Wat je op de achtergrond wilt. Kleuren van de balken. Achtergrond kleuren.
Laatst aangepast door SBR op di jul 24, 2012 2:56 am; in totaal 11 keer bewerkt
Onderwerp: Re: .::.::.~SBR's GFX Shop~.::.::. wo jul 18, 2012 1:37 am
Render: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Kleuren/Style?: Paars / Blauw / Lichtblauw achtig c: Text/Naam?: Fear the Axe. Verder nog dingen die je erop wilt: Nope.
SBR Admin
Onderwerp: Re: .::.::.~SBR's GFX Shop~.::.::. wo jul 18, 2012 8:45 am
Style: Een beetje ouder Kleuren:Blauw (Retro)Bruin Text: Arjen was here.
Kan je mischien ook die tekst wat er al op zit verwijderen?
Alvast bedankt
SBR Admin
Onderwerp: Re: .::.::.~SBR's GFX Shop~.::.::. ma jul 23, 2012 4:02 am
Arjen schreef:
Style: Een beetje ouder Kleuren:Blauw (Retro)Bruin Text: Arjen was here.
Kan je mischien ook die tekst wat er al op zit verwijderen?
Alvast bedankt
Het is al een signature die je stuurt. Ik kan er eentje maken met gewoon die mario als je dat wilt? Het enige is dat het of morgen wordt of over een week aangezien ik op vakantie ga.