Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Wie zou jij als character willen? za jan 10, 2009 2:39 am
Wie zou jij nou op MKW willen zijn? Ik zou het wel vet vinden als je ook een pokémon zou kunnen zijn. Hoewel dan wel een beetje het Mario effect weg is, maar aangezien je ook pokemons kan zijn met SSBB zou het niet een heel gek idee zijn. Maar een lugia achter het stuur, nou nee dat niet. Als een echt serieuze character dus niet een pokemon want die zien er toch wel erg lijp uit achter een stuur zou ik het wel vet vinden als Sonic achter het stuur zou zitten.
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? do jan 15, 2009 7:12 am
of Jan Peter Balkelende achter het stuur
SBR Admin
Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? vr jan 16, 2009 12:59 am
Dan kan je beter een mii op hem laten lijken en dan met hem racen.
Undertaker NES
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 17-01-09
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? za jan 17, 2009 1:00 am
Als Koningin Beatrix lekker met dat bollehaar voorop.
Suus NES
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 27-05-09
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? wo mei 27, 2009 2:04 am
Met Kirby!
]
Technologikall_10 NES
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 28-12-09
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? ma dec 28, 2009 11:53 pm
De MKWii cast suckt. Er zijn een hoop gassies die ik voor R.O.B. zou willen vervangen. Roselina bijvoorbeeld, die komt maar in 1 spel voor. Of Funky. Of Mario, wie is dat?
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? di dec 29, 2009 12:21 am
Technologikall_10 schreef:
De MKWii cast suckt. Er zijn een hoop gassies die ik voor R.O.B. zou willen vervangen. Roselina bijvoorbeeld, die komt maar in 1 spel voor. Of Funky. Of Mario, wie is dat?
Mario zit in elke Mariokartwii, anders heet het geen mariokartwii. Funky kong komt bij elke donkey kong country voor. Rosalina komt in super mario galaxy voor maar binnenkort ook in super mario galaxy 2.
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? wo dec 30, 2009 2:13 am
Latias x3
SamanthaS Gameboy Color
Aantal berichten : 383 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? vr jul 20, 2012 12:54 am
Er is een manier om het zelf te maken. Zoek maar op Google.com "custom character mario kart wii". Er is een fimpje met een Fox in een kart op Luigi Circuit. Die is cool. Ik zou ook wel een Star willen zijn.
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? vr jul 20, 2012 2:41 am
SamanthaS schreef:
Er is een manier om het zelf te maken. Zoek maar op Google.com "custom character mario kart wii". Er is een fimpje met een Fox in een kart op Luigi Circuit. Die is cool. Ik zou ook wel een Star willen zijn.
Ja . Maar deze berichten zijn al best oud. Het gaat ook rond dat je als ''naakte samus. naakte peach'' en alles kan rijden. Maar dat is alleen voor de gene met HBC en alles.
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Wie zou jij als character willen? vr jul 20, 2012 8:05 am
Haha, met hacks kan je iedereen wel zijn
Je moet dan alleen weten hoe je game-models kan maken/editen + Codes gebruiken om ze te laten verschijnen in je game (af laten lezen via SD-Kaart, net als bij Brawl)
Maargoed, ookal komt dit topic uit 2009, ik moet gewoon even zeggen.
Seriously, pokemons? Het heet niet voor niks MARIOkart wii Hahaha. Het feit dat er in SSBB Pokemons zitten betekend niet dat er in een MarioGame ook pokemons kunnen komen.
SSBB = All stars van Nintendo Mario Kart Wii = Mario Game.