Bejay-Star Nintendo 64
Aantal berichten : 301 Registratiedatum : 17-07-12 Leeftijd : 25 Woonplaats : Rotterdam
| Onderwerp: Ma Sig And Avi Gallery ( Request zijn open ) za okt 06, 2012 1:26 am | |
| Ik heb mijn gallery een beetje bijgepast, ik ben een beetje verbeterd van vorige keer, ik heb een gallery gemaakt, om te zien wat ik heb gemaakt Ik heb ook Photoshop CS5 gedownload om ook andere functies dan Gimp te benutten, - Ma Gallery:
Sig Sig Sig Sig Sig Avi Sig Sig Sig Sig Sig Sig Sig Sig
Ik zal elke maand 5 ( of meer ) sigs en avis maken | |
|
Bejay-Star Nintendo 64
Aantal berichten : 301 Registratiedatum : 17-07-12 Leeftijd : 25 Woonplaats : Rotterdam
| Onderwerp: Re: Ma Sig And Avi Gallery ( Request zijn open ) vr apr 12, 2013 2:25 am | |
| Update "Dubstep Art" Dubstep Art World Wonders Electro overload Rainbow Splash Ready to fight |Requested by "Soto"| Dark Dreams Burning Furiosity |Requested by "Lanzer"| Final Destination Nepeta Ember's Bonfires Riku Ninfia | |
|
Bejay-Star Nintendo 64
| Onderwerp: Re: Ma Sig And Avi Gallery ( Request zijn open ) vr apr 12, 2013 2:30 am | |
| Ma GFX Wall Filly AppleJack Ashred Requested Sig, Karkat Vantas Suprise! BFC R.A.G.3 P.A.II.N B6J-Star Logo V2 B6J-Star Logo V2 ( No Beams ) A little Drawing i made :3, Young 3L ToxiiCBulletZ Requested Banner #1 Neon Rainbow ToxiiCBull3tZ R3qu3sted sig #6 ToxiiCBull3tZ R3qu3sted sig #5/6 Blended Version Roxy | |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Ma Sig And Avi Gallery ( Request zijn open ) | |
| |
|