Dit spel is super leuk en je kan het eindeloos spelen. Ik heb het pas een paar maanden en ik speel het minimaal 1 x per dag. Ik ontdek nog steeds nieuwe dingen en ben er nog lang niet klaar mee.
Er zijn maar liefst 50 spannende sporten en activiteiten over het eiland "Kawawii" verspreid, dus hoef je je met Go Vacation voor de Wii geen moment te vervelen. Verken het eiland met een buggy, sneeuwscooter, te paard of op inline-skates. Het leukste is dat je ook met twee tot vier spelers te gelijk elke hoek van het eiland kan verkennen. Er zijn veel mooie locaties, van het strand aan de kust tot de besneeuwde berghellingen. Je kunt er vrienden maken in het spel of een huisdier hebben. Ook kun je je eigen villa bouwen en inrichten.
Het eiland heeft 4 resorts: - Marine Resort - Snow Resort (deze vind ik het leukste) - Mountain Resort - City Resort
In elk resort kun je dingen ontdekken zoals schatten, prijzen winnen (sleutels waarmee je dingen kunt unlocken), activiteiten en sporten doen.
Activity list: Scuba Diving, Beach Volleyball, Bungee Jumping, Batting Power, Ball in Bucket, Harp Grass, Hang Gliding, Making Snowman, Mogul Skiing, Quick Fire, ATV Racing, Interior Collecting, Cruise, Tram, Surfing, Buggy, Inline skating, Nice Pitching, Sword Battle, Formula Car Racing, Snowball Fight, Ice Fishing, Rafting, Riffle, Kayak, Walking with dog, Cessna flying, Boating, Sky Diving, Marine Bike, Mini Golf, Punching Machine, Pie Throwing (!!!), Street Racing, Sled Dog, Skiing, Clay Shooting, Tennis, Paragliding, Costume Collecting, Helicopter, Party, Windsurfing, Table Hockey, Mole Bashing, Dance, Bike Racing, Snow Tubing, Snowmobile, Target Shooting, Riding, Making Cottage, Taking Photo, Mountain Railway, etc.
Nadeel is dat je niet met vrienden online kunt spelen.