Onderwerp: Games die ik speel @ YT. vr jul 20, 2012 4:59 am
~ 3DS ~
Rhythm Thief : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Rhythm Thief : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
~ Wii ~ Guitar Hero WoR : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Rammstein - Weidmanns Heil * Guitar Hero WoR : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Sum 41 - Motivation * Mario Kart Wii : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Oude TT -> Slechte kwaliteit *
~ Gamecube ~ Sonic Battle Adventure 2 : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * City Escape *
~ N64 ~ Pokemon Puzzle League : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Ik vs Blane *
~ PC ~ Stepmania : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Alchemy * Stepmania : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Cagayake Girls! * Stepmania : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] * Nyanderful *
-Neem een kijkje zou ik zeggen en comment maar/rate als je wil, komen natuurlijk nog meer vids. -Post hier ook maar je mening als je wil
Laatst aangepast door -.Jelle.- op vr jul 20, 2012 5:05 am; in totaal 2 keer bewerkt
SBR Admin
Aantal berichten : 359 Registratiedatum : 09-01-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Games die ik speel @ YT. vr jul 20, 2012 5:02 am
Even een vraagje hoor, uit nieuwschierigheid. Houd hij je camera bij elk filmpje in je hand of niet? Het beeld lijkt altijd te bewegen.