Onderwerp: Re: The bot has joined. do jul 19, 2012 9:28 am
Welkom lang geleden Vin
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: The bot has joined. do jul 19, 2012 9:30 am
@SBR Haha Dankjewel dat komt wel goed, ik zat net wat rond te kijken, hoe lang bestaat dit forum al wel niet? Ik zie dat mensen zich in 09 al hebben geregistreert hier.
@-.Jelle.- Ahh Jelle! Idd lang geleden, vroeger vaak Mario Kart Wii gespeeld eh? Speel je nog steeds veel of niet meer?
Onderwerp: Re: The bot has joined. do jul 19, 2012 9:35 am
vinnybot schreef:
@SBR Haha Dankjewel dat komt wel goed, ik zat net wat rond te kijken, hoe lang bestaat dit forum al wel niet? Ik zie dat mensen zich in 09 al hebben geregistreert hier.
@-.Jelle.- Ahh Jelle! Idd lang geleden, vroeger vaak Mario Kart Wii gespeeld eh? Speel je nog steeds veel of niet meer?
Kspeel niet echt meer.. binnenkort misschien weer wel. weer de pro worden die ik was
Ruolio NES
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 17-07-12 Leeftijd : 32
Onderwerp: Re: The bot has joined. do jul 19, 2012 10:29 am
Onderwerp: Re: The bot has joined. wo jul 25, 2012 3:04 am
Ja maurits bij de begin pagina onderaan. En, je kan ook een eigen stel je voor topic maken. Klik op stel je voor en links of rechts bovenin kan je dat doen
Onderwerp: Re: The bot has joined. wo jul 25, 2012 3:07 am
-.Jelle.- schreef:
Ja maurits bij de begin pagina onderaan. En, je kan ook een eigen stel je voor topic maken. Klik op stel je voor en links of rechts bovenin kan je dat doen
Onderwerp: Re: The bot has joined. wo jul 25, 2012 3:13 am
Maurits20 schreef:
-.Jelle.- schreef:
Ik ben er niet mee verbonden.. Hoe kan dat?
-> Stel je voor, Bovenin naast Friendcodes staat het. Links
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: The bot has joined. za jul 28, 2012 9:45 am
Uhg, beetje jezelf voor gaan stellen in MIJN "stel je voor" topic ):
Tss... xD
jk
Welkom @Maurits20 I guess... 'T is awkward om in je eigen "Welkomtopic" "welkom" tegen iemand te zeggen... o.o