Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Friendcodes

Haal het beste uit je Friendcodes
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Problemen? Vast in het spel? Post het hier.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimewo jul 18, 2012 9:39 pm

Wij lossen het op en proberen je te helpen xP Iedereen mag antwoorden natuurlijk en elkaar helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimedo jul 26, 2012 5:47 am

Nou, zeg maar hoe je cheat dan. Ik zit zo vast... ik kom niet boven de 9780.
Terug naar boven Ga naar beneden
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimedo jul 26, 2012 6:23 am

Grappenmaker.
Ik versla je 1 op 1 .
En ik cheat niet.
Waarom kunnen mensen als jij niet tegen de waarheid? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimedo jul 26, 2012 12:20 pm

Het is een uitdaging, Jelle, een uitnodiging zelfs. Je neemt altijd alles zo serieus... Hap-hap-hap! En waarom alleen 1 vs. 1? Ben je gebanned?
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnybot
Game Boy
Game Boy
vinnybot


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 19-07-12

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimeza jul 28, 2012 11:09 am

Citaat :
"SamanthaS"Het is een uitdaging, Jelle, een uitnodiging zelfs. Je neemt altijd alles zo serieus... Hap-hap-hap! En waarom alleen 1 vs. 1? Ben je gebanned?

Omdat je dan je skill meer kan laten zien, dan wanneer je met een hele groep racet.

Als je me niet begrijpt, als je met een hele groep racet, kan het zijn dat er mensen zijn die zooi op je gooien, terwijl jij, SamanthaS, bijv. 7e bent, en dan met een gelukje Jelle, die dan 1e is en neer word gehaald door items, nog kan inhalen.

Bij 1 vs 1, ben je óf beter omdat jij/tegenstander gewoon meer skill heeft, óf het is dat jij/de tegenstander met items kan winnen, zonder het geluk dat andere mensen items voor je gooien en je in de weg zitten wanneer je 1e bent.

Ten minste, zo denk ik er over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bejay-Star
Nintendo 64
Nintendo 64
Bejay-Star


Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Rotterdam

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimeza jul 28, 2012 11:49 am

SamanthaS schreef:
Het is een uitdaging, Jelle, een uitnodiging zelfs. Je neemt altijd alles zo serieus... Hap-hap-hap! En waarom alleen 1 vs. 1? Ben je gebanned?

Precies wat Vin zegt is waar

En als je met veel mensen racet is het niet zo"n uitdaging

En als je 1 VS 1 Racet is word het wel moeilijk

Dus in samenvatting

Group Racing = Fail

1 VS 1 = Win!

Remember That...

Regards, Bejay-Star Fun
Terug naar boven Ga naar beneden
SamanthaS
Gameboy Color
Gameboy Color



Aantal berichten : 383
Registratiedatum : 19-07-12

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimeza jul 28, 2012 4:27 pm

Lol dit. Dan ben ik benieuwd hoe jij clan vs. clan gaat rijden als je je neus op internet niet laat zien, of ga je ze dan ook 1 voor 1 uitnodigen die members? Laughing

En, pls, stay on topic. Ik had een vraag. Beantwoord die gewoon en struikel niet over elkaars comments. Dat is "spammen" hier, zo schijnt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bejay-Star
Nintendo 64
Nintendo 64
Bejay-Star


Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Rotterdam

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimezo jul 29, 2012 2:56 am

SamanthaS schreef:
Lol dit. Dan ben ik benieuwd hoe jij clan vs. clan gaat rijden als je je neus op internet niet laat zien, of ga je ze dan ook 1 voor 1 uitnodigen die members? Laughing

En, pls, stay on topic. Ik had een vraag. Beantwoord die gewoon en struikel niet over elkaars comments. Dat is "spammen" hier, zo schijnt.

Duh!

Natuurlijk moet je dan allemaal tegelijk

Clan racing is een groot verschil tussen With Friends :3
Terug naar boven Ga naar beneden
-.Jelle.-
Moderator
Moderator
-.Jelle.-


Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 09-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimema jul 30, 2012 8:16 am

Als je geband en kan je nie eens online. En vraag aan bejay, kheb met m geraced en hij weet dat ik goed ben. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://friendcodes.forumactie.com/
Bejay-Star
Nintendo 64
Nintendo 64
Bejay-Star


Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Rotterdam

Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitimema jul 30, 2012 8:45 am

Jelle liegt niet
hij is echt goed

Respect daarvoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier.   Problemen? Vast in het spel? Post het hier. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problemen? Vast in het spel? Post het hier.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het leden spel.
» Het Grote MEETEL Spel
» Laatste letter spel
» Het 10de letter-spel (LEUK)
» Het eerste dat wat in je gedachte opkomt spel.!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Friendcodes :: Nintendo Discussion :: Nintendo Wii :: Mario Kart Wii-
Ga naar: