Onderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier. do jul 26, 2012 6:23 am
Grappenmaker. Ik versla je 1 op 1 . En ik cheat niet. Waarom kunnen mensen als jij niet tegen de waarheid?
SamanthaS Gameboy Color
Aantal berichten : 383 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier. do jul 26, 2012 12:20 pm
Het is een uitdaging, Jelle, een uitnodiging zelfs. Je neemt altijd alles zo serieus... Hap-hap-hap! En waarom alleen 1 vs. 1? Ben je gebanned?
vinnybot Game Boy
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier. za jul 28, 2012 11:09 am
Citaat :
"SamanthaS"Het is een uitdaging, Jelle, een uitnodiging zelfs. Je neemt altijd alles zo serieus... Hap-hap-hap! En waarom alleen 1 vs. 1? Ben je gebanned?
Omdat je dan je skill meer kan laten zien, dan wanneer je met een hele groep racet.
Als je me niet begrijpt, als je met een hele groep racet, kan het zijn dat er mensen zijn die zooi op je gooien, terwijl jij, SamanthaS, bijv. 7e bent, en dan met een gelukje Jelle, die dan 1e is en neer word gehaald door items, nog kan inhalen.
Bij 1 vs 1, ben je óf beter omdat jij/tegenstander gewoon meer skill heeft, óf het is dat jij/de tegenstander met items kan winnen, zonder het geluk dat andere mensen items voor je gooien en je in de weg zitten wanneer je 1e bent.
Onderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier. za jul 28, 2012 11:49 am
SamanthaS schreef:
Het is een uitdaging, Jelle, een uitnodiging zelfs. Je neemt altijd alles zo serieus... Hap-hap-hap! En waarom alleen 1 vs. 1? Ben je gebanned?
Precies wat Vin zegt is waar
En als je met veel mensen racet is het niet zo"n uitdaging
En als je 1 VS 1 Racet is word het wel moeilijk
Dus in samenvatting
Group Racing = Fail
1 VS 1 = Win!
Remember That...
Regards, Bejay-Star
SamanthaS Gameboy Color
Aantal berichten : 383 Registratiedatum : 19-07-12
Onderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier. za jul 28, 2012 4:27 pm
Lol dit. Dan ben ik benieuwd hoe jij clan vs. clan gaat rijden als je je neus op internet niet laat zien, of ga je ze dan ook 1 voor 1 uitnodigen die members?
En, pls, stay on topic. Ik had een vraag. Beantwoord die gewoon en struikel niet over elkaars comments. Dat is "spammen" hier, zo schijnt.
Onderwerp: Re: Problemen? Vast in het spel? Post het hier. zo jul 29, 2012 2:56 am
SamanthaS schreef:
Lol dit. Dan ben ik benieuwd hoe jij clan vs. clan gaat rijden als je je neus op internet niet laat zien, of ga je ze dan ook 1 voor 1 uitnodigen die members?
En, pls, stay on topic. Ik had een vraag. Beantwoord die gewoon en struikel niet over elkaars comments. Dat is "spammen" hier, zo schijnt.
Duh!
Natuurlijk moet je dan allemaal tegelijk
Clan racing is een groot verschil tussen With Friends :3